Zásilkovna

Sunset in the mountains
Zásilkovna
1. října 2024

Největší síť boxů v Česku splyne s prostředím. Zásilkovna představila nový design svých Z-BOXů

Česká logistická společnost Zásilkovna jako první v oboru představila nové designy svých samoobslužných výdejních míst. Díky bílému, šedivému, béžovému nebo zelenému provedení splynou Z-BOXy s okolním prostředím. Nové varianty budou sloužit především pro budoucí rozvoj sítě. Zásilkovna má v Česku dlouhodobě nejširší síť výdejních míst (5 600) a Z-BOXů (4 400), jejich počet nadále roste. V létě začala Zásilkovna instalovat na Z-BOXy klávesnice, díky kterým je největší síť výdejních boxů v tuzemsku, dostupná všem.

Zobrazit článek
Sunset in the mountains
Zásilkovna
29. července 2024

Největší síť boxů v Česku bude ještě dostupnější. Zásilkovna na své Z-BOXy instaluje klávesnice

Zásilkovna, přední česká logistická společnost, začala na své Z-BOXy instalovat tlačítkové klávesnice. Společnost tím reaguje na požadavky zákazníků a zvyšuje dostupnost svých služeb. Vyzvedávání zásilek přes automatické boxy bude ještě jednodušší. Do konce roku plánuje Zásilkovna instalaci klávesnic na všechny své Z-BOXy v Česku, Maďarsku a na Slovensku. Z-BOXy umožňují rychlý výdej a podání zásilek bez front, jsou napájeny solárními panely a fungují nonstop. Zásilkovna v Česku dlouhodobě disponuje nejhustší sítí kamenných výdejních míst (5 600) a Z-BOXů (4 100).

Zobrazit článek
Sunset in the mountains
Zásilkovna
10. dubna 2024

Zásilkovna pravidla hospodářské soutěže neporušila, rozhodl ÚOHS

V průběhu minulých let probíhalo u Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže správní řízení týkající se možného porušení hospodářské soutěže ze strany Zásilkovny, které mělo spočívat v nesprávném znění konkurenční doložky. Dne 26.3.2024 vydal ÚOHS rozhodnutí, ve kterém dospěl k závěru, že k porušení pravidel hospodářské soutěže nedošlo. Zásilkovna může nadále s provozovateli výdejních míst konkurenční doložku sjednávat a díky tomu garantovat svým zákazníkům kapacitu výdejního místa.

Zobrazit článek
Sunset in the mountains
Zásilkovna
26. března 2024

Zásilkovna upevňuje svou pozici na trhu. Sází na své místo v srdcích Čechů

Zásilkovna, přední česká technologicko-logistická firma, spouští jednu ze svých největších brandových kampaní s názvem Zásilkovna. Moje srdcovka. Cílem kampaně je dlouhodobě upevnit pozici Zásilkovny nejen na trhu, ale i v srdcích zákazníků. Kampaň vznikla ve spolupráci s agenturou Socialpark a poběží od konce března jako klíčová linka komunikace Zásilkovny pro rok 2024. Propagace startuje v Česku a následně bude pokračovat na Slovensku a Maďarsku, které patří mezi klíčové trhy Packety, mateřské společnosti Zásilkovny.

Zobrazit článek
Sunset in the mountains
Zásilkovna
4. března 2024

Zásilkovna je potřetí partnerem Remobilu v kampani Recykluj mobil

Startuje třetí ročník kampaně Recykluj mobil s cílem zvýšit recyklaci starých a nepotřebných mobilních telefonů. Se Zásilkovnou je to snazší, než byste čekali, a navíc zdarma.

Zobrazit článek
Sunset in the mountains
Zásilkovna
14. listopadu 2023

Zásilkovna obhájila první místo v soutěži Nejdůvěryhodnější značka 2023 v kategorii Balíkové služby

Zásilkovna, přední česká technologicko-logistická firma, obhájila titul v marketingovém programu Nejdůvěryhodnější značka 2023 v kategorii Balíkové služby. Soutěž pořádá již devátým rokem společnost ATOZ Marketing Services. Vítězné značky vzešly z rozsáhlého průzkumu uskutečněném na reprezentativním panelu čtyř tisíc českých respondentů. Hodnoceno bylo téměř 900 značek. Vyhlášení Nejdůvěryhodnější značky pro rok 2023 proběhlo 9. listopadu na slavnostním galavečeru v Kongresovém centru České národní banky v Praze.

Zobrazit článek
Sunset in the mountains
Zásilkovna
10. října 2023

Zásilkovna získala do svého portfolia nové klienty. Spolupráci spustila například s Waterdrop, Rossmann, IQOS nebo Deichmann

Zásilkovna, přední česká technologicko-logistická společnost patřící do skupiny Packeta, zahájila spolupráci s řadou nových klientů. Nově mohou zákazníci využívat Zásilkovnu, pokud nakupují zboží například u společností Deichmann, Rossmann, Waterdrop nebo IQOS. V letošním roce spustila Zásilkovna spolupráci také se skupinou Allegro, nejoblíbenější e-commerce platformou v Polsku. V České republice spolupracuje Zásilkovna již s téměř 35 000 e-shopy, v rámci celé skupiny Packeta je to 46 000 internetových obchodů. Na jedno API napojení umožňuje e-shopům doručovat zásilky zákazníků nejen v rámci ČR, ale také do všech zemí Evropské unie, UAE, Turecka a Izraele. Packeta nabízí robustní síť téměř 9 000 vlastních výdejních míst, 6 000 Z-BOXů a 125 000 partnerských výdejních míst. Pro každou zemi má Packeta zákaznické centrum v lokálním jazyce a nabízí také celní deklaraci.

Zobrazit článek