Zásilkovna obhájila první místo v soutěži Nejdůvěryhodnější značka 2023 v kategorii Balíkové služby
14. listopadu 2023

Zásilkovna obhájila první místo v soutěži Nejdůvěryhodnější značka 2023 v kategorii Balíkové služby

Zásilkovna

Zásilkovna, přední česká technologicko-logistická firma, obhájila titul v marketingovém programu Nejdůvěryhodnější značka 2023 v kategorii Balíkové služby. Soutěž pořádá již devátým rokem společnost ATOZ Marketing Services. Vítězné značky vzešly z rozsáhlého průzkumu uskutečněném na reprezentativním panelu čtyř tisíc českých respondentů. Hodnoceno bylo téměř 900 značek. Vyhlášení Nejdůvěryhodnější značky pro rok 2023 proběhlo 9. listopadu na slavnostním galavečeru v Kongresovém centru České národní banky v Praze.

„Obhájení titulu Nejdůvěryhodnější značky je pro nás potvrzením, že v Zásilkovně jdeme správným směrem. Zákazníci jsou pro nás vždy na prvním místě a tímto bych jim chtěl poděkovat za projevenou důvěru. Velmi si toho vážíme. Udržet si již druhým rokem první místo je pro nás závazek a budeme se nadále snažit být pro naše zákazníky tou nejdůvěryhodnější volbou v oblasti zásilkových služeb. Rád bych také poděkoval mému skvělému týmu a všem lidem v Zásilkovně, protože toto ocenění je hlavně pro ně,“ komentuje Tomáš Bzirský, marketingový ředitel skupiny Packeta, majitele Zásilkovny.

Marketingovou soutěž Důvěryhodná značka již devátým rokem pořádána společností Atoz Marketing Services, která se zabývá B2B komunikací v oblastech retailu, logistiky, obalového průmyslu a farmacie. V marketingovém výzkumu ve spolupráci s výzkumnou agenturou NIQ bylo osloveno 4 000 respondentů, kteří hodnotili téměř 900 v 92 kategoriích a z každé kategorie vzešel jeden vítěz.